Rekrutacje

ARCHIWUM- Nabór kandydata na stanowisko Kierownika Działu Przyłączeń i Uzgodnień

 

Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. w Kielcach ogłasza nabór kandydata na stanowisko
Kierownika Działu Przyłączeń i Uzgodnień :

1.    Forma zatrudnienia:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na 2-miesięczny okres próbny, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,
  • wymiar czasu pracy: pełny etat

2. Miejsce pracy: Miasto Kielce, praca stacjonarna.

3. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe techniczne (energetyka, inżynieria środowiska),
  • uprawnienia budowlane do Kierowania i/lub Projektowania w specjalności instalacyjnej 
    w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych 
    i kanalizacyjnych,
  • znajomość programów AutoCAD/GstarCAD/BrisCAD, Norma, pakiet MS Office,
  • prawo jazdy kategorii B,
  • znajomość rynku energetycznego.

 

Wymagania dodatkowe: 

  • umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność, komunikatywność,
  • odpowiedzialność, systematyczność, terminowość w wykonywaniu zadań,
  • umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole,
  • umiejętność pracy pod presją czasu.

Zakres wykonywanych zadań: 

  • Nadzór i kontrola sposobu, terminu i jakości wykonywanych w Dziale zadań.
  • Wydawanie warunków technicznych przyłączania obiektów do sieci ciepłowniczej Spółki.
  • Opiniowanie, uzgadnianie i przygotowanie dokumentacji technicznej z zakresu przyłączy ciepłowniczych, sieci ciepłowniczych, węzłów cieplnych, kotłowni i zewnętrznych instalacji odbiorczych.
  • Uzyskiwanie wymaganych prawem pozwoleń na budowę lub dokonywanie zgłoszeń realizowanych przez Spółkę inwestycji i remontów.
  • Uzyskiwanie zgód właścicieli terenu na przejście sieci ciepłowniczych przez ich teren.
  • Udział w komisjach odbiorowych przyłączy ciepłowniczych, sieci ciepłowniczych, węzłów cieplnych, zewnętrznych instalacji odbiorczych i obiektów budowlanych.
  • Przygotowanie materiałów niezbędnych do przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Udział w przygotowywaniu zleceń, umów, nadzór i koordynacja robót inwestycyjnych 
    i remontowych realizowanych przez spółkę.
  • Uczestnictwo w procesie podejmowania decyzji o wykonaniu robót dodatkowych/zamiennych, w tym opiniowanie wniosków, sprawdzanie kosztorysów.
  • Kontrola i nadzór nad realizacją rzeczowo-finansową robót remontowo-inwestycyjnych realizowane przez jednostki własne i obce.
  • Opracowywanie analiz technicznych pracy sieci ciepłowniczej będącej w eksploatacji Spółki.
  • Współudział w prowadzeniu ewidencji przeglądów obiektów budowlanych należących do MPEC Sp. z o.o. oraz dokonywanie przeglądów w zakresie posiadanych uprawnień.
  • Opracowywanie planów w zakresie inwestycji i remontów rocznych i wieloletnich.
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych.

Wymagane dokumenty:

·       podpisane CV, 

·       podpisany list motywacyjny,

·       podpisana zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji, która może być zawarta w treści CV w brzmieniu: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)",

·       podpisana „Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacji w MPEC Spółka z o.o. w Kielcach”.

·      podpisane oświadczenie o zapoznaniu się z treścią PROCEDURY ZGŁOSZEŃ WEWNĘTRZNYCH OKREŚLAJĄCĄ WEWNĘTRZNĄ PROCEDURĘ ZGŁASZANIA NARUSZEŃ PRAWA I PODEJMOWANIA DZIAŁAŃ NASTĘPCZYCH W MIEJSKIM PRZEDSIĘBIORSWTIE ENERGETYKI CIEPLNEJ Sp. z o.o. w KIELCACH”. 

Harmonogram naboru:

  •   Termin składania dokumentów aplikacyjnych przez kandydatów do dnia

14 luty 2025 r. godz. 15:00.

·      Dokumenty w formie papierowej należy składać w Sekretariacie Zarządu Spółki w Kielcach ul. Poleska 37, w kopertach opisanych: „Nabór na kierownika Działu Przyłączeń i Uzgodnień”.

·      Dokumenty w formie elektronicznej należy przesłać na adres: rekrutacja@mpec.kielce.pl (serwer MPEC Sp. z o.o. w Kielcach nie obsługuje poczty gmail). Dokumenty aplikacyjne przesyłane w formie elektronicznej powinny zawierać skan podpisanych dokumentów. Hasło zaszyfrowanego pliku należy przesłać innym kanałem komunikacyjnym np. SMSem na nr tel. 602 315 893.

·      Termin przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami luty- marzec 2025 r. 

Rozmowy kwalifikacyjne nie będą przeprowadzane z kandydatami, których aplikacje nie spełniają wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu.

·      Planowany termin zatrudnienia marzec 2025 r.

 

 

Szczegółowych informacji w sprawie naboru udziela: 

Kierownik Działu Kadr i Płac 

Tel. 413335131

 

 

 

„Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacji w MPEC Spółka z o.o. w Kielcach” – dostępna na stronie internetowej MPEC Sp. z o.o. w Kielcach.

 

Oświadczenie Procedura Zgłoszeń Wewnętrznych (pdf, 140.08 KiB) Klauzula informacyjna (pdf, 131.52 KiB)

Galeria zdjęć