Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. z siedzibą w Kielcach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu internetowego MPEC Spółka z o.o. w Kielcach.
Data publikacji strony internetowej: 15.12.2015.
Data ostatniej dużej aktualizacji: 15.07.2022.
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Na stronie internetowej znajdują się archiwalne zdjęcia ilustracyjne bez tekstów alternatywnych, archiwalne pliki pdf i doc mogą być nie czytelne dla czytników używanych przez osoby niepełnosprawne. Niezgodności te są sukcesywnie usuwane.
Oświadczenie sporządzono dnia 15.07.2022.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny, w oparciu o „Listę kontrolną do badania zgodności stron internetowych z wymaganiami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych” opublikowaną przez Ministerstwo Cyfryzacji oraz test oceny stron www „European Internet Inclusion Initiative”, dostępny pod linkiem aktywnym: http://checkers.eiii.eu/, zgodnie z którym strona internetowa www.mpec.kielce.pl spełnia wymagania dostępności w 98,98 %.
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych. Serwis jest wyposażony w mechanizmy ułatwiające przeglądanie treści, tj. zmianę wielkości czcionki oraz zmianę kontrastu.
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Wiktoria Wojteczek, adres poczty elektronicznej w.wojteczek@mpec.kielce.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48413335189. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub jakiegoś jej elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie. Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich (link aktywny do strony kontaktowej RPO).
Budynek siedziby MPEC Sp. z o.o. ul. Poleska 37
Do budynku oraz wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem przewodnikiem lub psem asystującym.